+48 797 432 095

(krajowy numer komórkowy)

Pon-Pt 09.00-18.00

Godziny pracy

Adres firmy:

lorem ipsum lorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsum

Arbitraż / Rozwiązywanie Sporów Konsumenckich (ADR)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego w Polsce, informujemy, że w przypadku sporu związanego z zakupem produktu lub usługą nabytą za pośrednictwem naszej strony internetowej, konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów (ADR/ODR).

Jeżeli jesteś niezadowolony z przebiegu realizacji zamówienia i chcesz zgłosić sprawę do mediacji lub arbitrażu konsumenckiego — możesz skorzystać z jednej z poniższych instytucji.

UOKiK – Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

Informacje dotyczące ADR w Polsce

Strona: https://uokik.gov.pl

Europejskie Centrum Konsumenckie Polska (ECK Polska):

Wsparcie w sporach transgranicznych w UE

Strona: https://konsument.gov.pl

E-mail: info@konsument.gov.pl

Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej:

Lista sądów + dane kontaktowe:

https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595

Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej (IH) — mediacja między konsumentem a przedsiębiorcą:

Lista oddziałów w Polsce:

https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php

Europejska Platforma ODR (spory zakupów online):

W przypadku sporów związanych z zakupem dokonanym przez Internet, możesz skorzystać także z Europejskiej Platformy Rozwiązywania Sporów Online (ODR):

https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Dodatkowe informacje o prawach konsumenta w Polsce:

https://uokik.gov.pl/

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/