+48 797 432 095

(krajowy numer komórkowy)

Pon-Pt 09.00-18.00

Godziny pracy

Adres firmy:

lorem ipsum lorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsum

Polityka Zwrotów

3. Reklamacje / Zwroty / Anulacje

3.1. Sprawdzenie towaru:

Yaroma gwarantuje, że wszystkie sprzedawane produkty zostaną dostarczone w dobrym stanie. Klient jest jednak zobowiązany do sprawdzenia całej otrzymanej przesyłki na podstawie dokumentu towarzyszącego (list przewozowy, faktura lub dokument transportowy).

3.2. Braki towaru lub uszkodzenia przesyłki

W przypadku braku produktu lub uszkodzenia towaru, klient musi w momencie dostawy odnotować wszystkie zauważone nieprawidłowości na liście przewozowym kuriera (np. „uszkodzone pudełko”, „brak produktu”).

Yaroma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek nieprawidłowości, jeśli nie zostały one zgłoszone podczas odbioru przesyłki.

Obowiązkiem klienta jest przedstawienie dowodów potwierdzających zauważone nieprawidłowości lub wady.

3.3. Rozbieżność między zamówieniem a dostawą

Jeżeli dostarczony towar różni się od:

  • zamówienia klienta,

  • przesłanych specyfikacji,

  • dokumentu dostawy,

Klient musi zgłosić reklamację w ciągu maksymalnie 15 dni roboczych od daty odbioru. Po tym terminie Yaroma nie przyjmuje odpowiedzialności za zauważone nieprawidłowości.

Obowiązkiem klienta jest dostarczenie pełnej dokumentacji potwierdzającej zgłaszaną wadę.

3.4. Błąd klienta / Zwrot / Wymiana / Rezygnacja z zamówienia

3.4.1. Błąd klienta / Prośba o wymianę / Zwrot towaru

a) W momencie dostawy

Klient musi odnotować w liście przewozowym:

  • dane dotyczące zamówienia,

  • powód zwrotu lub wymiany,

  • które produkty chce zwrócić lub wymienić,

  • czy chce wymiany czy zwrotu środków.

Klient odpowiada za odesłanie towaru na adres:
Dayava Technology Lda., w stanie kompletnym, nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu.
Po potwierdzeniu dobrego stanu towaru zostanie wysłany nowy produkt lub zwrot środków.

b) Wymiana na produkt droższy

Klient dopłaca różnicę w cenie.

c) Wymiana na produkt tańszy

Różnica ceny zostanie zwrócona lub pozostawiona jako kredyt na przyszłe zakupy.

d) Koszty ponoszone przez klienta

  • koszty wcześniejszej dostawy,

  • koszty odesłania towaru (jeśli korzysta z transportu Dayava),

  • koszty ponownej wysyłki,

  • opłata administracyjna: 65,00 zł + VAT.

Jeśli klient otrzymał darmową wysyłkę (zamówienie ≥ 500 €), a po zwrocie wartość towaru spadnie poniżej 500 €, klient zapłaci za pierwotną wysyłkę.

aa) Do 15 dni roboczych po dostawie

Procedura identyczna jak powyżej (a–d).

3.4.2. Rezygnacja z zamówienia przez klienta

a) W momencie dostawy

Klient musi odnotować w liście przewozowym dane zamówienia oraz powód rezygnacji.
Towar należy odesłać w stanie idealnym, kompletny, w oryginalnym opakowaniu.

Po pozytywnej weryfikacji klient otrzyma kredyt równy wartości zwróconego towaru (bez kosztów transportu).
Od tej kwoty odliczone zostaną:

  • opłata administracyjna: 65,00 zł + VAT,

  • koszt zwrotu (jeśli przez transport Dayava).

Zasada darmowej dostawy powyżej 2000 zł obowiązuje analogicznie jak w punkcie 3.4.1.d.

b) Do 15 dni roboczych po dostawie

Procedura identyczna jak powyżej.

3.4.3. Zwrot i anulowanie zamówienia nie obowiązuje w przypadku towarów personalizowanych

Zawieszki zapachowe do samochodu personalizowane według indywidualnych wytycznych klienta, które nie mogą zostać ponownie sprzedane, nie podlegają zwrotom ani anulacjom.

3.4.4. Wszystkie reklamacje i zwroty wymagają wcześniejszej analizy

Każda reklamacja, zwrot lub anulacja zostanie rozpatrzona dopiero po wcześniejszej analizie przez Dayava Technology Lda.

Data aktualizacji: 12/08/2024